Cześć,
Dziękuję Ci za zaufanie i cieszę się, że jesteś z nami.
To, co tutaj przeczytasz, nie jest magiczną recepturą, lecz wynikiem moich wielu lat doświadczenia w edukacji i wspierania uczniów w rozwoju, którymi pragnę się podzielić. Poniżej znajdziesz informacje co zrobić, aby w ciągu zaledwie 1h pomóc swojemu dziecku podnieść wynik na egzaminie ósmoklasisty z matematyki nawet o 30%.
Nazywam się Karol Wilczyński i jestem prezesem Polskiego Instytutu Edukacji.
Wiem, że zależy Ci na wykształceniu oraz przyszłości swojego dziecka. Dlatego mając na uwadze dobro wszystkich dzieci i realia systemu szkolnictwa, udało mi się wypracować przez te wszystkie lata niezwykle prosty i skuteczny system podejścia do Egzaminów z Matematyki. Na swoim koncie mam nie tylko uczniów klas ósmych, ale też wielu maturzystów czy ówczesnym gimnazjalistów. Wiesz co ich łączy? Centralna Komisja Egzaminacyjna „CKE” – czyli grupa osób, która regularnie, co roku w ten sam i podobny sposób opracowuje zadania egzaminacyjne według z góry określonego klucza.
(Centralna Komisja Egzaminacyjna została powołana z dniem 1 stycznia 1999 r. przez Sejm RP na mocy Ustawy z dnia 25 lipca 1998 r. o zmianie ustawy o systemie oświaty (Dz U nr 117, poz. 759).)
Wszyscy wiemy, że „budżetówka” to nie korporacja z dużą rotacją pracowników i ludzie raczej pracują tam latami. To oraz wiele innych czynników prowadzi do trafnych wniosków, o których mówi wielu nauczycieli / korepetytorów. Zapewne obiło Ci się o uszy lub wyświetliło w różnego rodzaju reklamach, że egzamin to „powtarzalny schemat”. Wiesz co Ci powiem? To prawda i mam na to wiele dowodów. Poniżej jeden z nich.
Zanim zostałem Prezesem Polskiego Instytutu Edukacji, utworzyłem projekt „Szybka Matma”, który skupiał się na Maturzystach. Był to dopiero początek doskonalenia moich metod, ale wyniki były zdumiewające i nie mówię tu o bardzo utalentowanych uczniach zdających na 100%, ale o osobach kompletnie nieradzących sobie z matematyką. Takich, którzy jak widzą pierwiastki, to ich mdli. Do moich sukcesów zaliczają się również osoby, które podchodziły do matury wiele lat po ukończeniu szkoły średniej.
Teraz wyobraź sobie. Jeśli udało mi się przygotować w zaledwie dwa tygodnie maturzystę, który nie zdał w pierwszym terminie, a na poprawce zaliczył mocno ponad 50% dzięki tej metodzie, to czy ona działa? Jak dużo wiedzy można przyswoić w tak krótkim czasie? Inny przykład to osoba, którą po 11 latach od ukończenia szkoły i kontaktu z matematyką przygotowałem do matury i dostała się na wymarzone studia. Pomyśl, jak może to wpłynąć na Twoje dziecko, jeśli pozna tę technikę już teraz?
Poniżej kilka opinii z projektu „Szybka Matma” – więcej znajdziesz na FB
Czy wiesz, jak wiele stresu i nerwów można dzięki tej metodzie zaoszczędzić swojemu dziecku? My rodzice (tak też mam syna w szkole) wiemy, jak ważne jest znalezienie właściwego „klucza” w kontakcie z dzieckiem. To samo tyczy się nauki. Śmiało możesz zapytać się swojej pociechy czy zadania, które były do rozwiązania na próbnym egzaminie były identyczne z tymi w podręczniku, czy jednak różniły się pod względem sposobu rozwiązywania? Możesz też sprawdzić samodzielnie. Podpowiem – różnią się. Nawet sposób konstruowania treści zadań jest inny, ponieważ robią to inne osoby pod inny klucz. Sęk w tym, że aby zwiększyć wynik nawet o 30% na egzaminie, nie potrzebujesz wcale o 30% więcej wiedzy, ale o 30% więcej zdobytych punktów. To oznacza, że wystarczy popełnić o 30% mniej błędów. Być może zastanowisz się… no ok, ale co z tego… błędy popełniamy, jak źle policzymy lub nie wiemy, jak rozwiązać zadanie… Otóż w przypadku egzaminu jest inaczej. Jeśli nie wierzysz, to usiądź ze swoim dzieckiem do kilku zadań i przekonaj się, czy naprawdę jest potrzebna tak ogromna wiedza lub skomplikowane obliczenia. Zadania na egzaminie potrafią być bardzo banalne, a zarazem podchwytliwe, przez co wielu uczniów „traci” punkty. Często wymagają one innego spojrzenia niż te, którego uczą nas w szkole do sprawdzianów.
Może już tego doświadczasz, że niezależnie czy Twoje dziecko korzysta z korepetycji, czy nie, potrafi być w domu świetnie przygotowane, rozwiązywać nawet najtrudniejsze zadania, a gdy pójdzie na sprawdzian, nagle okazuje się, że… no właśnie. Oczywiście często dzieje się tak za sprawą stresu, dysleksji lub innych trudności, których nie wyeliminujemy z dnia na dzień, ale możemy wprowadzić system, który pozwoli nam o te 30% „ograniczyć straty”. Sęk w tym, że nasze dzieci lubią pośpiech… często coś przegapiają, pomijają… Mój syn jak był mały to w drodze z pokoju do łazienki, żeby umyć zęby, potrafił 3 razy się zgubić i zająć czymś innym, zanim dotarł na miejsce. Młodzi ludzie często nie wiedzą, że popełniają błąd. I to jest ok. Dlaczego? Bo gdybyśmy wiedzieli, że gdzieś popełnimy błąd, to byśmy go nie zrobili. Z tego wynika, że gdy popełniamy błąd, to nie wiemy o jego istnieniu, więc jesteśmy przekonani, że robimy coś dobrze.
A co jeśli powiem Ci, że wiem jak poprowadzić Twoje dziecko, aby było w stanie być o 30% bardziej czujne na egzaminie i zdobywać o 30% więcej punktów? Jak sprawić, aby nie dało się podejść prostym podchwytliwym schematom? Aby nie śpieszyło się z rozwiązaniem zadania, tylko podeszło do niego „zgodnie z instrukcją”?
Taka wiedza przydaje się nie tylko na Egzamin Ósmoklasisty, ale też w codziennej szkolnej nauce i na pewno przyda się w szkole średniej. Ile by to było dla Ciebie warte? 100, 200, 300, 1000 zł czy więcej? Niektórzy na korepetycje wydają setki złotych miesięcznie. Nie mówię, że to jest coś złego, ponieważ sam za godzinę korepetycji biorę 200 zł i uważam, że to i tak niedrogo, jak za tak kompleksową opiekę, rozwój i naukę Twojego dziecka jak się uczyć, ale to nie o tym.
To, co przygotowałem, jest dla każdego i to nie magiczny sekret. To prosty system, który odpowie na pytanie „Jak zwiększyć wynik na Egzaminie Ósmoklasisty nawet o 30%, bez wkuwania całej matmy”, Co więcej, nic nie ryzykujesz. Ponieważ jestem tak pewny skuteczności tej metody, to daję osobistą Gwarancję Satysfakcji lub zwrot pieniędzy, a inwestycja to tylko 47 zł. Ty i Twoje dziecko macie aż 30 dni, żeby przekonać się jak skuteczne i potężne jest to narzędzie przy rozwiązywaniu zadań.
Dodatkowo w prezencie otrzymujecie ode mnie wiedzę potrzebną do zadań z figur wraz ze sposobami ich rozwiązywania oraz istotnymi elementami, na które należy zwracać uwagę.
Ponadto — jako że Matematyka to nie jedyny przedmiot na egzaminie, mam też dla Ciebie coś szczególnego z J. Polskiego co na pewno przyda się przy pisaniu prac:
– „Reduta Ordona” – środki stylistyczne oraz kontrast między wojskami polskimi i rosyjskimi;
– „Świtezianka” oraz „Śmierć Pułkownika” – omówienie utworów;
– Przekonasz się, że „Pan Tadeusz” wcale nie jest taki straszny, jak go malują – streszczenie utworu wraz z rozwinięciem najważniejszych wątków pod Egzamin Ósmoklasisty.
Zatem podsumujmy sobie wszystko co dla Ciebie przygotowałem
Matematyka
– 3 najskuteczniejsze Taktyki przygotowania się do zadań egzaminacyjnych (wartość 149 zł)
– Technika rozwiązywania zadań z treścią, która pozwala zdobywać dodatkowe punkty (wartość 197 zł)
– Metody wyznaczania właściwej odpowiedzi w zadaniach zamkniętych (wartość 37 zł)
– Wiedza i teoria do zadań z figur (wartość 47 zł)
J. Polski
– „Reduta Ordona” – śrotki stylistyczne oraz kontrast między wojskami polskimi i rosyjskimi (wartość 67 zł)
– „Świtezianka” oraz „Śmierć Półkownika”– omówienie utworów (wartość 67 zł)
– „Pan Tadeusz” – Omówienie i streszczenie (wartość 67 zł)
TYLKO TERAZ 2 KURSY do egzaminu ósmoklasisty
o wartości 631,00 ZŁ
ZA JEDYNE 47 ZŁ !!!
30 DNIOWA GWARANCJA SATYSFAKCJI LUB ZWROT PNIENIĘDZY!
Możesz zastanawiać się… no dobrze, skoro to taka świetna sprawa to dlaczego tak tanio skoro za 1h korepetycji płaci się 200 zł?
Z kilku powodów, już tłumaczę:
Po pierwsze – internet daje mi efekt skali, co sprawia, że jestem w stanie pomóc większej liczbie uczniów i tym samym zmniejszyć ich koszty.
Po drugie – wiem, że gdy spróbujecie metod naszej nauki, technik i sposobów to okaże się, że to dopiero początek naszej wspólnej przygody w edukacji Twojego dziecka 🙂
Nauczyciel i korepetytor z wieloletnim doświadczeniem. Twórca systemu Szybka Matma, który w latach 2019-2021 pomógł w zdaniu matury blisko 8000 maturzystów.
Pomysłodawca platformy edukacyjnej ZDAY.
Ekspert od bezstresowego i skutecznego nauczania.
Nauczyciel i korepetytor z wieloletnim doświadczeniem. Twórca Kursu do Egzaminu Ósmoklasisty z Polskiego.
Charyzma, wiedza i doświadczenie. Te trzy cechy w osobie jednego prowadzącego pozwolą Ci oswoić nawet najtrudniejsze zadania egzaminacyjne.