Niniejszy dokument stanowiąc regulamin w myśl ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady korzystania z Aplikacji, rodzaje usług elektronicznych świadczonych za pośrednictwem Aplikacji oraz prawa i obowiązki Użytkowników oraz Usługodawcy. Zapoznanie się z niniejszym Regulaminem stanowi obowiązek każdego użytkownika Aplikacji.
Regulamin dostępny jest do wglądu w aktualnej wersji w Aplikacji oraz na stronie internetowej pod adresem
zday.pl/regulamin-swiadczenia-uslug/ . Użytkownik posiada możliwość odczytu lub pobrania Regulaminu na swoje urządzenie oraz dokonania jego wydruku.
§ 1 Definicje
§2. Postanowienia ogólne
§3. Wymagania techniczne
a) Android w wersji minimum 9.0;
b) iOS w wersji minimum 13.
§4. Rejestracja
§5. Aplikacja
a) rozwiązywanie dedykowanych quizów, testów lub dyktand;
b) przeglądanie podręczników i lektur oraz opracowań;
c) przeglądanie wyników i statystyk z rozwiązanych quizów, testów lub dyktand;
d) śledzenie postępów w nauce, identyfikację trudności i umiejętności wymagających dodatkowej pracy;
e) korzystanie z systemu powtórek opartym na modelu stochastycznym, umożliwiającym powtarzanie materiału edukacyjnego, który sprawiał trudności celem jego utrwalenia;
f) korzystanie z modułu badań przesiewowych umożliwiającego wstępną identyfikację potencjalnej dysleksji u Użytkownika;
g) korzystania z powiadamiania rodziców o potencjalnym stwierdzeniu objawów dysleksji, zachęcający do udania się do poradni psychologiczno-pedagogicznej celem diagnozy.
§6. Publikacja Treści cyfrowych Użytkownika
a) nawołujących do popełnienia czynu zabronionego lub pochwalających popełnienie takiego czynu,
b) obrażających uczucia religijne innych osób poprzez znieważenie przedmiotu czci religijnej lub miejsca służącego do celów religijnych,
c) pomawiających inną osobę, grupy osób, instytucje, osoby prawne lub inne podmioty o takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć je w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego do wykonywania danego zawodu, działalności czy zajmowania określonego stanowiska,
d) znieważających lub zniesławiających inne osoby, a także godzących w dobre imię tych osób,
e) propagujących lub nawołujących do nienawiści na tle rasowym, narodowościowym, etnicznym, wyznaniowym albo seksualnym,
f) naruszających prawa autorskie i/lub prawa pokrewne osób trzecich,
g) posiadających charakter bezprawny,
h) zawierających odnośniki do stron internetowych zawierających złośliwe oprogramowanie lub stron internetowych służących do wyłudzania danych,
i) zawierających informacje reklamowe lub marketingowe niedotyczące działalności osoby publikującej treści lub dotyczące działalności konkurencyjnej w stosunku do Usługodawcy,
j) zawierających jakiekolwiek oprogramowanie szpiegowskie, adware, wirusy, uszkodzone pliki, programy typu “robak” lub inny złośliwy kod mający na celu przerwanie, uszkodzenie lub ograniczenie funkcjonalności lub zakłócenie działania jakiegokolwiek oprogramowania, sprzętu komputerowego, telekomunikacyjnego, sieci, serwerów lub innego wyposażenia, konia trojańskiego lub inny materiał mający na celu uszkodzenie, zakłócenie, bezprawne przechwycenie lub przywłaszczenie jakichkolwiek danych lub informacji osobistych, zarówno z Aplikacji, jak i innych systemów.
§7. Subskrypcja
§8. Ceny i warunki płatności
a) dla wersji przeglądarkowej Aplikacji za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Tpay (zgodnie z regulaminem systemu Tpay.com), którego administratorem jest Krajowy Integrator Płatności Spółka akcyjna z siedzibą w Poznaniu;
b) dla urządzeń mobilnych za pośrednictwem systemu płatności mobilnych Apple Pay prowadzonego przez Apple Inc. (https://support.apple.com/pl-pl/HT201239) lub za pośrednictwem systemu płatności mobilnych Google Pay (https://pay.google.com/intl/pl_pl/about/).
§9. Odpowiedzialność Usługodawcy
§10. Odpowiedzialność za zgodność treści cyfrowej z umową
a) środowisko cyfrowe konsumenta nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których Usługodawca poinformował go w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem umowy;
b) konsument, poinformowany w jasny i zrozumiały sposób przed zawarciem umowy o obowiązku współpracy z Usługodawcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia czy brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową w odpowiednim czasie wynika z cech środowiska cyfrowego konsumenta, nie wykonuje tego obowiązku.
a) doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;
b) Usługodawca nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową;
c) brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową występuje nadal, mimo że Usługodawca próbował doprowadzić treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z umową;
d) brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania przez konsumenta z żądania doprowadzenia przez Usługodawcę treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową;
e) z oświadczenia Usługodawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta
§11. Rozwiązanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną
§12. Ustawowe prawo do odstąpienia od umowy
§13. Postępowanie reklamacyjne
§14. Własność intelektualna. Licencja
a) kopiowanie, modyfikowanie oraz transmitowanie elektronicznie lub w inny sposób Aplikacji lub jej części, a także poszczególnych treści udostępnianych za jej pomocą,
b) rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób publikowanych w Aplikacji treści, chyba że w Regulaminie zastrzeżono inaczej,
c) pobieranie zawartości baz danych i wtórne jej wykorzystanie w całości lub części.
§15. Postanowienia końcowe